بهترین های دنیای اینترنت

 

دلی که از نور الهی خاموش شد با دعا کردن کلبه قلبش روشن و گرم می شود و صاحب دلش در آن کلبه زیبا با عشق به سوی معشوقش خدا دستانش را دراز می کند و با دعا از ان یکتای بی همتا می خواهد که هرگز قلبش را از نور الهی تهی نکند  تا مبادا باز هم پژمرده و مغموم شود.

 




تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

download

size :10.8 MB

   

download

size:7.0MB

 

download

size :5.2

download  size:5.0 MB




تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

عصر ایران: امارات و بحرین با ادعاهای واهی برخی کالاهای صادراتی به سمت ایران را توقیف کرده اند.

برخی از دیپلمات ها در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفته اند بحرین و امارات تعدادی از محموله های صادراتی به سمت ایران را توقیف کرده اند. به گفته آنها هدف احتمالی این محموله ها، کاربرد در برنامه هسته ای ایران بوده است.

این دیپلمات ها این اتفاق را نشان دهنده بهبود روند اعمال تحریم های سازمان ملل متحد علیه ایران دانسته اند.

آنها اضافه کردند: یکی از کالاهایی که در مسیر رسیدن به ایران توسط بحرین توقیف شد ماده ای با کاربرد دو گانه یعنی "الیاف کربون" است.

کارشناسان سازمان ملل متحد گفته اند اگر ایران بخواهد فناوری پیشرفته تری در بخش سانترفیوژها و غنی سازی اورانیوم  کسب کند استفاده از این ماده ضروری است.

این دیپلمات های آگاه که خواستند نامشان اعلام نشود اضافه کردند: این توقیف ها در گزارش های محرمانه ارسالی از طرف بحرین و امارات به کمیته تحریم ایران وابسته به شورای امنیت درج شده است.

این گزارش ها دارای یک پیام سیاسی مهم هستند و نشان می دهند اعمال تحریم ها علیه ایران به طور جدی بهبود یافته است. این روند باعث می شود تلاش های ایران برای دور زدن تحریم ها سخت تر شود.

یک دیپلمات ارشد در شورای امنیت هم در این باره گفت: واقعیت این است که دو کشور بحرین و امارات، اکنون دست به این اقدامات برای اجرای تحریم ها زده اند و به سازمان ملل متحد اقدامات خود را گزارش داده اند. این اقدامات عالی هستند.

هنوز مقامات رسمی امارات و بحرین در این باره اظهار نظر نکرده اند.

قبل از این هم مقامات منامه و ابوظبی بر پایبندی کامل به تحریم های شورای امنیت علیه ایران تاکید کرده بودند.

بانک مرکزی امارات پیش از این با صدور بخشنامه ای تعاملات بانک ها و صرافی های امارات با ایرانی ها را محدود کرده بود.

بندر دبی امارات یکی از مهمترین کانال های واردات کالا از نقاط مختلف جهان به سمت ایران است.




تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

خبرگزاری فارس: یک نشریه فرانسوی اقدام به انتشار چندین کاریکاتور بسیار توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم‌(ص) کرد.
 
 یک مجله فرانسوی که پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد چندین کاریکاتور موهن را منتشر کند، امروز دست به این اقدام زد و چندین کاریکاتور موهن به پیامبر اسلام منتشر کرد.

مجله فرانسوی «شارلی هبدو»، مجله‌ای است که امروز اقدام به انتشار این کاریکاتورها کرد.

 سردبیر این نشریه پیش از این در برابر هشدارهای برخی مسئولان فرانسوی نسبت به تبعات این اقدام، اعلام کرده بود که انتشار این تصاویر نشان‌دهنده آزادی بیان است.


این مجله سال گذشته نیز کاریکاتورهای موهن دیگری را منتشر کرده بود که اقدام این مجله به بروز اعتراضات گسترده مسلمانان فرانسه و اروپا انجامید.

انتشار این تصاویر در حالی انجام شده است که اخیرا ساخت و انتشار فیلمی موهن موجب شکل‌گیری تظاهرات‌های گسترده‌ای در جهان اسلام شده است.

فرانسه کشوری است که بیشترین جمعیت مسلمان اروپا را دارد و این اقدام مجله «شارلی هبدو» قطعا پیامدهای شدیدی برای مسئولان آن خواهد داشت. مسئولان این مجله پیش از انتشار این تصاویر گفته بودند که این کاریکاتورها «تکان‌دهنده» خواهد بود.

انتشار این تصاویر همچنین با دستور ممنوعیت تظاهرات‌های مسلمانان در شهرهای فرانسه علیه فیلم موهن همزمان شده است.




تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

 

اگر خدای ناکرده سوار بر اسب سرکش نفس شوید و نتوانی آن را مهار کنی چون او مانند تند بادی شدید  مهیب و ترسناکی است که آدمی را از این سو و به آن سو می کشاند تا که وارد گرداب گناهی شودو نتواند از آن مهلکه وحشتناک رهایی یابد لاجرم در عمقش فرو فروتر می روی تنها نجات غریقی چون ایمان قوی می تواند آدمی را نجات دهدو به ساحل امنی رساند..

                              ف.فتحی

 




تاریخ: دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

زندگی گذر لحظه ها است بیایید تا زنده ایم و حق حیات داریم با عقل و درایت  از تک تک لحظات گذر عمر عبور نماییم و قدر نعمتی چون زندگی را که خدای کریم به ما عطا فرمودند را بدانیم و هرگز از گذر حتی لحظه ای از عمرمان غافل نشویم .

                                          ف.فتحی

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

اگر گناهی مرتکب شده ایم با آب توبه دلهایمان را پاک و منزه نماییم تا که معبودما الله ما را ببخشد و اجازه دهد تا که بار دیکر خود را در امتحان زندگی خود را محک زنیم تا ببینیم آیا می توانیم در برابر وسو.سه های شیرین شیطان مقاومت کنیم تا در بست باز هم خود را در اختیارش قرار می دهیم تا که ما دجار معصیت و گناه کند و از راه راست و مستقیم به بیراهه وحشتناک کشد.




تاریخ: شنبه 25 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

سرنوشت  مانند رودخانه ایست روان یا پر تلاطم که به دست  قایقرانی قرار می گیرد اگر عاقل و دانا باشد می داند از کدام قسمت رود خانه عبور کند که در دام تلاطم آبها اسیر نشود و او را به قعر آن آبها خروشان نکشاند لاجرم ان عاقل دانا راهی را که بلد است  در پیش می گیرد و خود را به آسانی نجات می دهد و سرنوشت خوبی را رفم می زند ولی وای به حال آن سرنوشتی که قایقرانش جاهل و نادان باشدمسلما سرنوشتی شومی را برای خود رقم می زندو خود را به قعر آبهای پر تلاطم می کشاند و نیستی و نابودی حاصل زندگیش می شود.





تاریخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

زندگی سرابی بیش نیست زرق و برق زندگی آنقدر چشمانمان را بسته و ما را اسیر خود نموده که هرگز به اصل زندگی نمی اندیشیم که برای چه بدنیا آمده ایم و از کچا آمدیم ایم و باید به کجا برویم و چه چیزی را در پایان زندگی می توانیم بهمراهمان ببریم پس بیایید تا فرصت زنده ماندن دارین کمی بخود آییم و توشه آخرتی ذخیره نماییم و جوری رفتار نماییم تا خدا و خلق الله از ما راضی و خشنود باشند

                                                    ف.فتحی

 




تاریخ: پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

عشق ائمه و اطهار همچو امامجعفر صادق ع  به خالقشان انقدر زیاد است که در ذهن ادمی نمی گنجد چون در عمل این واقعیت را ثابت کردند ان پاکان از جان شیرینشان می گذشتند تا که هرگز تن به ذلت ندهند و تا آخرین دم و باز دمشان رضایت خالقشان را خواهان بودند و هرگز لحظه ای از خدای یکتا غافل نمی شدند تا که دشمنان دین و خدا از همان یک لحظه غفلت هم سوء استفاده کنند امام جعفر صادق  ع هم ائمه پاکی بودند که دشمنان بی رحم  هر چه تلاش کردند تا که ان لحظه غفلت را در امام جعفر صادق ع ببینند آرزویش را به گور بردند چونامام جعفر صادق ع با آن همه آزار و اذیت حتی لحظه ای از یاد حقش غا فل نمی شدو شیعه علی ع را زنده نگاه داشت تا که ما شیعیان امروز با افتخار بگوییم که رهرو جدش علی ع هستیم و افتخار می کنیم که شیعه جعفری هستیم

 

شیعه یعنی ش.....شما{ شیعیان }.......ی......یار.......ع.......علی ع.......ه.....هستید پس معنی شیعه یعنی شما َشیعیان } یار علی ع هستید براستی که ما شعیان افتخار می کنیم یار علی ع هستیم

 

جعفر یعنی ......ج.......جدش .......ع.........علی ع است .......ف......فریاد زند .......ر........روزی او را پس جعفر یعنی جدش علی ع است فر یاد زند روزی او را براستی که امام جعقر صادق در زمان حیاتش توانست شیعه علی ع را زنده نگاه دارد

 

شهادت امام جعفر صادق زنده نگاه دارنده شیه را به همه شیعیان جهان تسلیت می گویم

 

 

 




تاریخ: سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

هنرمند انگلیسی، کیت مک وایر، با استفاده از پر کبوتر مجسمه هایی را می سازد که مرز بین طبیعت و واقعیت را به چالش می کشند.

برترین ها :



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

بيماري سنگ کليه از آن گروه بيماري‌هايي‌است كه ردپاي آن در تاريخ هم هست و از قرن‌ها پیش مردم را درگیر خود ساخته است، حتی گفته می‌شود فرعون نیز از این بيماری رنج می‌برده و يکی از ويژگی‌های طبيب مشهورش، سينوهه، توانايی درمان درد سنگ کليه بوده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
رشد انتقال ایدز از طریق روابط جنسی غیر متعارف و مصرف روانگردانهایی مثل شیشه که تمایلات جنسی را ۸ تا ۱۰ برابر می‌کند اگر به همین روال ادامه پیدا کند، در آینده آتشفشان بیماری ایدز را در کشور شعله ور می‌کند.
 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

گربه جَوگیر!

اندکی تحمل فرمایید تا تصویر به طور کامل بارگزاری شود.




تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

پليس از دستگيري راننده يك سرويس مدرسه خبر داد كه طي چند ماه گذشته يك دانش آموز را مورد تجاوز قرار داده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

برترین ها:

ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

برای برگزاری لیگ جهانی در سال 2013 میلادی فدراسیون جهانی برای هر کشور دو شهر را در صورت میزبانی آن کشور در نظر گرفته است که ایران ابتدا .... و سپس شهر زیبای .... را برای کاندیدای برگزاری این تورنمنت جذاب و دیدنی معرفی کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 23 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

برترین ها: باید یک فکر اساسی کنم و تا وقتی لاغر نشده‌ام، دیگر نمی‌خواهم از خانه بیرون بروم؛ چند وقت پیش یکی از دوستانم گفت که با قرص‌های لاغری در عرض 2 ماه 15 کیلو وزن کم کرده. فکر کنم من هم باید از همین قرص‌ها بخورم تا زود لاغر شوم و دیگر مجبور نباشم خودم را از کسی قایم کنم...»
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
برترین ها : 
این پسرها بیشتر از آنکه عاشق شما باشند، عاشق تجربه عشق و عاشقی هستند، بنابراین احتمال خیانت آنها چه پیش از ازدواج و چه پس از ازدواج زیاد است.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

هیچ راهی برای تقویت مستقیم خلاقیت وجود ندارد! تنها می‌توان از طریق فرایند‌های مربوط به نحوه تصمیم‌گیری و عبور از مراحل حل یک مسئله، میزان خلاقیت یک‌نفر را مشخص کرد. در این تست هم مشخص می‌شود که شما چگونه این مراحل گوناگون را در ذهنتان مدیریت می‌کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi


 اگر دختر خانمی از تمامی امتیازهای ضروری بی‌بهره و تنها پولدار بود، بهتر است به سراغ او نروید، چراکه برخی از این افراد همه چیز را با پول می‌سنجند، حتی ارزش انسان‌ها را.

ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

برترین ها: گاهی اوقات مهم ترین مانع دستیابی ما به خواسته هایمان دقیقا جلوی چشمانمان است اما به آن بی توجهیم . شاید هم چون همیشه جلوی چشممان است نمی بینیمش. اگر از زاویه جدید نگاه کنیم به قول معروف یک شبه می توانیم ره صد ساله برویم.

در این گزارش شما را با 10 چیز که مانع 10 چیز دیگر است آشنا می کنیم:

ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

بیایید در زمان حال کمی به فکر آینده باشیم و کم کم پل ارتباط حال و آینده را با درایت و کاردانی  بسازیم تا مبادا در آینده دچار مشکلی شویم و با برنامه ریزی های دقیق و منظم آینده در خشانی را پیش رو داشته باشیم تا به همه اهدافمان در زندگی دست یابیم .




تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

جهان آخرت مانند میز محاکمه است که قاضی خالق آن خدای مهربان و متهم مخلوقی که  دستش از دنیا و تعلقاتش کوتاه است خدا کند که بار گناهانمان آنقدر سبک باشد تا که نزد حقمان شرمنده نشویم وای به حال کسی که بار گناهش چون کوهی سنگین است و  حتی نمی تواند حملش کند چه برسد که در محاکمه عدل ااهی جواب پس دهد آیا مخلوق گناهکارمی تواند از خالقش بخواهد او را  ببخشد مسلما دیگر فرصتی نیست و باید حساب پس دادو هر حکمی را که خدایش داد پذیرا شودو دم نزند و در آتش جهنم بسوزد و بسازد.                       

                                                               ف.فتحی

 




تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

وای به حال کسی که توشه آخرتش انباشته از گناه و معصیت باشد چگونه ان بنده خدا می تواند گندابی همچو ان را به همراه خود به ان دنیا ببرد اگر در سبد توشه اخرتش را باز نماید  مسلما بوی گند همه جا پراکنده می سازدو هرگز به او اجازه نمی دهند به جای خوش بو و معطر و با صفایی همچو بهشت وارد شود.




تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

   راز و نیاز شبانه با ان یکتای بی همتا آدمی را از کوه سنگین مشکلات نجات می دهد چون فقط و فقط در ان لحظات به خدایتان می اندیشید تا دمی از مشکلات زمانه رها  شوید.                      

                                                                              ف.فتحی

 




تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

برای همه کسانی که اشرف مخلوفات می نامیم و به آنها انسان می گوییم ودیعه ای به نام عقل و شعور را خداوند بخشنده به طور مساوی قسمت نمودند کسی برنده است که از عقل و شعور خدادادی به نحو احسن بهر برد تا علمی را کسب نماید چون علم ثروتی است که سر منشاش عقل و شعور و درایت است.                                              

                خداوند عالم داده عقل و شعور   مساوی  

               تا ثروتی هچو علم کسب نماییم در زندگی                                                        ......................

                           پل ارتباط عقل و شعور محکم شود زمانی

                شعور و ذکاوت بکار گیرد آدمی در زندگانی

                                                                         ف.فتحی

                                            

       




تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

شب و روز به درگاه خدا می کنم گدایی

تا که قبول کند  عشقم را شوم فدایی

تنها طلب عشق تو می دهد به قلبم آرامش

تنها پذیرا شدن عشق تو می دهد روحم را نوازش

                                                                                                                ف.فتحی




تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

زندگی راهی است به ظاهر طولانی ولی در باطن در یک چشم بهم زدنی می گذرد چرا ما زندگان شاکر این نعمت الهی نیستیم و از تک تک لحظات عمرمان به نحو احسن استفاده نمی کنیم و از آن بهره نمی جوییم و با دست خودمان برگ برگ دفتر زندگی را ورق می زنیم و قدر زندگی که خدای یکتا به ما داده را نمی دانیم.

                                                     ف.فتحی




تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

روسیاه و گناهکار در روز حساب موقع رد شدن از پل صراط همانطوری که در زمان حیاتش دست و دلش می لرزید و دائما خود دربست در اختیار شیطان ملعون قرار می داد در روز حساب هم همان ابتدای راه پایش می لرزد وسقوط می کند و وارد آتش مهیب جهنم می شود و هیچ راه  بازگشتی ندارد.

                                                                        ف فتحی




تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

زنده ایم تا طی طریق زندگی نماییم و لحظه لحظه از عمرمان را فراموش نکنیم تا خالقی ما مخلوقات را خلق نموده و شاکر حقش باشیم و لحظه ای از یادش غافل نشویم .




تاریخ: پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

سمت خدا را فقط مومن واقعی خدا می رود تا که به نور برسد و با قادر مطلق ارتباط برقرار کند و به خالقش بپیوندد.

                                                     ف.فتحی

 




تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

زندگی مانند چرخ دواریست گردون از هر طرف بگردانی باز هم به نقطه اول می رسید پس چه خوب است از همان نقطه اول راه بد و خوب را از هم تمیز دهیم و از شیطان فاصله گیریم و به حق تعالی لبیک گوییم و در همه مراحل زندگی از خدای یکتای بی همتا غافل نشویم تا که در طول راه زندگی امیدی برای زنده ماندن داشته باشیم       

                                                                  ف.فتحی

 




تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

عشق خدایی شیرین ترین حسی است که بنده مخلص و عاشق خدا بعد از گذشتن از کلی سدهای رنگارنگ می تواند تجربه کند و آن عشق را به درون اعماق وجودش وارد کند تا که لحظه ای از معشوقش الله غافل نماند و دائما در کنارش روز و شب را سپری نماید.

                                                            ف.فتحی





تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

تله شیطان دارای تارهای تنیده ای است که بنده مستعدی را با وسوسه هایش گول می زند و از راه بدر می برد و کم کم آدمی را در تارهای نامرئی گناه و معصیت خود اسیر می کند خوب به دام می اندازد و چنان آن تارها را بدور شکارش می تند که تا زمانی که زنده است مطیع و فرمانبردارش باشد.

                                  ف.فتحی





تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی



تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی



تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

اراده مومن مثل کوه استواریست که هیچ شیطانی نمی تواند با وسوسه های دلفریبش او را نیست و نابود سازد و مومن واقعی آنقدر آگاه و هوشیار است که نمی گذارد آن کوه محکم و استوار ایمانش را بی بنیان و سست سازد .

                                                                                          ف.فتحی




تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

بیایید تا زنده ایم و اجازه زندگی داریم مخلوقی قدر دان و نمک شناس باشیم و از خالقمان آنخدای غظیم و کریم و رحیم به خاطر این همه نعمات رنگارنگش شکر گزاری نمایییم حتی لحظه ای از یاد خدای مهربان و بخشنده غافل نشویم

                                              ف.فتحی

 




تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

سر سجاده عشق مومن واقعی کسی است که توانسته باشد با خالقش ارتباط بر قرار کند.

                                                                         ف.فتحی




تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 1116
بازدید کل : 46224
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1